Дистанційне навчання (архів 12.03-25.05.2020 р.)

Дистанційні завдання за період 12.03 - 03.04 

розміщено на Головній сторінці 

за адресою: 

https://energizerkatana.blogspot.com/



Понеділок, 6 квітня 2020р.    4 клас:
Літературне читання:
Розділ 7. Літературні казки зарубіжних письменників. Вступ до розділу. О.Пушкін. "Казка про царя Салтана..." (Уривки) - с.135-139. Прочитати, дати відповіді на питання, ознайомитися з новими словами.
Математика:  
"Закріплення вивченого матеріалу". Виконати додаткові вправи: №№1-3 с. 146.
Укрмова: Написати під диктовку диктант. Виділені і підкреслені слова "вранці" і "ввечері" можна написати на окремому аркуші, щоб дитина списала, тому що правопис цих слів ще не вивчали.
Як змінюється колір снігу
    Вранці сходить сонце і снігові замети стають рожеві. Це сонце забарвлює їх своїм промінням.   
     Сонце піднімається вище і вище, небо стає синішим – сліпучо-білимВвечерісніг стає синюватий, мов небо відбивається у блискучому дзеркалі. А в затінку він аж фіолетовий.
    Ось і зайшло сонце. Запалало небо на заході – завтра буде вітер. Відблиск вечірньої заграви ліг на снігові замети. Ніби їх сонце облило багряними барвами. Гасне заграва – і багряний відблиск на снігу згасає. Мерехтять зорі. Сніг сіріє. Пташка ховається у гнізді. Зайчик сидить під кущем.

Англійська мова, 1 клас: Розділ 5. Тема: "Їжа". Вивчити нові слова:
sandwich   /сендвіч/   сендвіч /бутерброд
meat          /мі-іт/          м'ясо
fish            /фіш/          риба
cheese      /чі-із/            сир
 Вправа 3 на с.90:  Прослухай і прочитай.
Sam /сем/, and /енд/, Pam /пем/, rat /рет, bat /бет/, jam /джем/, dad /дед/, sad /сед/, cat /кет/.
Dan and Sam have got a rat and a bat. /Ден енд сем хев гот е рет енд е бет/.


Вівторок, 7 квітня 2020р.   4 клас

Природознавство: тема "Використання і охорона природних багатств і водойм".Прочитати у підручнику с.141-142, дати відповіді на 1 і 2 питання. У зошиті з друкованою основою позначити погоду.





Математика: "Узагальнення вивченого матеріалу". Виконання додаткових вправ.
с.146, №№ 4-8.
Англійська мова: с.137, записати у словник нові слова з перекладом /переклад дивись с.195-196/ та вивчити їх. Читати так:
a supermarket /е с'юпемакіт/
a market /е макіт/
a cinema /е сініме/
a theatre /е фіете/
a circus /е сьокез/
a gallery /е гелері/
Читати та перекладати с. 137-138, впр. 2.

Англійська мова, 5 клас: с.166-167, вправа 4а)-прочитати і перекласти складові відпочинку у шкільному таборі. Повторити вживання дієслова to be у минулому часі, яке вивчали у попередніх класах і виконати вправу 2 на с. 167.


Середа, 8 квітня 2020р.   4 клас
Літературне читання: Продовження теми "О. Пушкін. Казка про царя Салтана..." - с.139-142. Дочитати казку до кінця, ознайомитися із словниковими словами (унизу кожної сторінки), відповідати на питання у кінці твору (с.142).
Математика: тема "Множення на 2-цифрове і 3-цифрове числа" - виконати №№ 921-923. 








Українська мова: тема "Побудова речень із дієсловами теперішнього і майбутнього часу" - с.153, виконати вправи 349 та 350, ознайомившись із правилом.
Основи здоров'я - тема "Дорожньотранспортні пригоди. Групи дорожніх знаків". У зошиті з друкованою основою виконати завдання до цієї теми. 
Четвер, 9 квітня 2020р.   4 клас
Математика: тема "Множення на 2-цифрове і 3-цифрове числа" - виконати №№ 924-926.       
Українська мова: тема "Перевірка написання букв е, є, и, ї в особових закінченнях дієслів" - с.155-156. Уважно прочитати вправу 353 і правило, виконати вправу 355 (випишіть дієслова, визначте їх число й особу, позначте закінчення).
Літературне читання: "Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя (скорочено)".  - с. 143-145. Прочитати статтю "Ганс Крістіан Андерсен" та частину казки с.144-145. Визначити тему твору (про що?), ідею (чому вчить цей твір?), діючих осіб. Переказувати прочитане.
Англійська мова: записати у словник нові слова (с. 139) з перекладом (переклад дивись с.195-196) та вивчити їх. Читати нові слова так:
between    /бітвіін/
behind      /біхаінд/
opposite   /опезіт/
restaurant  /рестрон/
a bank      /е бенк/
a post office  /е реуст офіс/
Читати та перекладати вправу 2 (с.139-140), письмово виконати вправу 3 (дивлячись на малюнок внизу с.140).
Англійська мова  5 клас: Пригадай прийменники місця (THE PREPOSITIONS OF PLACE) - c. 167 (у рамочці), виконай письмово вправу 4. 
П'ятниця, 10 квітня 2020р.   4 клас
Природознавство: тема "Які види грунтів є в Україні?". с. 144-146 - прочитати матеріал статті, переказати прочитане. У зошиті з друкованою основою відмітити погодні умови за 10 квітня.


Математика: тема "Множення на 2-цифрове і 3-цифрове числа" - виконати №№ 927-930 на с.148.



Літературне читання: "Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя (скорочено)".  - с. 146-148 (закінчується словами: "Воно згадувало свіже повітря і сонячне проміння". Переказувати прочитане. 
Понеділок, 13 квітня 2020р.   4 клас

Літературне читання: "Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя (скорочено)".  - с. 148 - 150. Дочитати казку до кінця, дати відповіді на 1-5 питання.
Математика: виконати №№ 931, 932, 933.
Українська мова: скласти і написати 5-6 речень на тему: "Весна". Підкреслити у записаному тексті дієслова двома рисками.
Англійська мова, 1 клас
Розділ 6. Тема: "Їжа. Що у твоєму ланч-боксі?"
1.Вивчити нові слова:
orange - Орінж  (наголос на звук О)
banana - бенАне  (наголос на звук А)
kiwi - кІві    (наголос на звук І)
lunchbox - лАнчбокс   (наголос на звук А)
2.Вправа 3 на с.92:  Прочитай.
Kate - Кейт 
Dave - Дейв 
name - нейм
make - мейк
cake - кейк
take - тейк
plane - плейн
snake - снейк
skate - скейт
Kate and Dave, take a cake! - Кейт енд Дейв, тейк е кейк! 
(Переклад: Кейт і Дейв, візьміть тістечко (торт)!).

Електронна адреса для надсилання виконаних завдань: katanavalya@gmail.com

Вівторок, 14 квітня 2020р.   4 клас
Природознавство: тема "Про що "розповідає" карта природних зон України?". Завдання: прочитати с. 147-148, усно дати відповіді на 1-3 питання. У зошиті з друкованою основою позначити погодні умови сьогоднішнього дня та виконати завдання до с. 147-148.


Математика: виконати №№ 934, 935, розглянути, як виконано множення у № 936, потім виконати № 937.
Англійська мова: записати у словник нові слова (с. 143) з перекладом (переклад дивись с.195-196) та вивчити їх. Читати нові слова так:
a bakery   /е бЕйкері/   (наголос на звук Е)
a library   /е лАйбрері/   
a bus stop   /е бАсстоп/
a police station  /е пелИс стейшн/
а також слово на с. 144:
a lollipop   /е лОлипоп/
Читати та перекладати вправу 3 на с. 144. В тексті є кілька слів, переклад яких знайти важко:
1.doughnuts  /деунат/  пончики (пампушки)
2.borrow    /борроу/  позичати
3.Uncle Phil's pet shop  /анкл філз пет шоп/  зоомагазин дядька Філа
Переклад тексту записати на чорновик.
Письмово у зошит вправа після тексту 3b). Правильно з'єднати речення. У цьому допоможе перекладений текст та карта на с. 143.
Англійська мова, 5 клас
Виконати вправу 2 на с. 172: прочитати та перекласти текст (переклад записати у чорновику), потім цю вправу записати у зошит і вставити правильно подані у рамочках слова. За потреби повторіть ці слова (с.140), коли вивчали тему "Погода".
Середа, 15 квітня 2020р.   4 клас
Літературне читання: "Позакласне читання. Казки Ганса Крістіана Андерсена". Прочитати одну - дві казки автора з домашньої бібліотечки або прочитати інший твір на свій вибір. Переказати прочитане, відповісти на питання:
1.Яка тема даного твору?
2.Яка ідея (основна думка ) твору?
3.Назвіть головних героїв.
4.Визначте жанр (оповідання, казка, легенда, міф).
Можна подивитись мультфільми та кінофільми, зняті за творами Г.К. Андерсена.








Математика: виконати №№ 938, 939, задачу 940.
Українська мова: "Визначення часу й числа дієслів". Виконати вправу 369. Прочитати текст вправи. Списати текст вправи, вказавши після дієслів у дужках час, особу і число. Дієслова підкреслити двома лініями.
Англійська мова, 1 клас
Розділ 6. Тема: "Їжа." Урок 3 "Я люблю чай".
1.Вивчити нові слова:
potato   петЕйтеу    (наголос на звук Е)
tomato   темАтеу    (наголос на звук А)
glass of milk   глас оф мілк   
cup of tea       кап оф тіі
2.Вправа 3 на с.94:  Прочитай:
Ben - Бен
Ted - Тед
help - хелп
red - ред
hen - хен
egg - ег
bell - белл
ten -  тен
Ted and Mel have got ten red hens. - Тед енд Мел хев гот тен ред хенс.
(Переклад: Тед і Мел мають 10 червоних курей.)
Англійська мова, 5 клас
Записати у словник нові слова і вивчити:
bloom                   цвіт
flood                     повінь
soil                       грунт (земля)
thunderstorm      гроза
to melt                 танути                 


Виконати другу частину вправи 2 на с. 173: прочитати та перекласти текст (переклад записати у чорновику), потім цю вправу записати у зошит і вставити правильно подані у рамочках слова.

Четвер, 16 квітня 2020р.   4 клас
Математика: повторити одиниці вимірювання маси, довжини та грошові одиниці. Виконати №№ 941(письмово), 942 (усно або в чорновику). Уважно прочитати № 943, розглянути, як виконано множення складеного іменованого числа. Виконати письмово № 944.



Українська мова: "Дієслова на -ся". Уважно прочитати вправу 370 (з правилом включно). Виконати вправу 373 (списати, розкриваючи дужки, підкреслити, як треба писати слова з НЕ).
Літературне читання: "Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела". Читати с. 151 - 152, переказувати прочитане.
Англійська мова: записати у словник нові слова (с. 146) з перекладом (переклад дивись с.195-196) та вивчити їх. Читати нові слова так:
go down the street   /геу даун зе стрііт/   спуститись вниз по вулиці
turn left   /тьон лефт/   повернути ліворуч
turn right   /тьон райт/  повернути праворуч
cross the street  /кросс зе стрііт/   переходити вулицю
pass the shop   /пасс зе шоп/   пройти до магазину
Читати та перекладати вправу 2 на с. 146. В тексті є кілька слів, переклад яких знайти важко:
High Street  /хай стрііт/  Хай стріт (вулиця в Англії)
CD shop  /сі ді шоп/   магазин компакт дисків
Переклад тексту записати на чорновик.
Англійська мова, 5 клас
Записати у словник нові слова на с. 175 та на с. 176 і вивчити, як вони пишуться та перекладаються. 
Виконати вправу 2 на с. 177 письмово у зошит. Вона пов'язана з текстом 2 на с. 164-165 про Кеті та її перебування у пришкільному таборі.
              П'ятниця, 17 квітня 2020р.   4 клас
Природознавство: тема "Яка природа в Поліссі?" Завдання: прочитати с. 149-151, усно дати відповіді на 1-2 питання. У зошиті з друкованою основою позначити погодні умови сьогоднішнього дня та виконати завдання до с. 149-151.
Математика: виконати №№ 945, 946, 947, 948.
Літературне читання: "Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела". Читати с. 153, дати відповіді на питання в кінці твору.
                 Вівторок, 21 квітня 2020р.   4 клас
Природознавство: тема "Мішані ліси". Завдання: прочитати с. 152-154, усно дати відповіді на 1-5 питання. У зошиті з друкованою основою позначити погодні умови сьогоднішнього дня та виконати завдання до с. 152-154.
Математика: виконати №№ 953, 954.
Англійська мова: працюємо по новій темі №6 "Подорож". Записати у словник нові слова (с. 157) з перекладом (переклад дивись с.196-197) та вивчити їх. Читати нові слова так:
by train  /бай трейн/   поїздом
by plane   /бай плейн/  літаком
by boat   /бай бЕут/   кораблем
by car   /бай кар/   автомобілем
by taxi   /бай тЕксі/   на таксі
on foot   /он фут/   пішки
Читати та перекладати на чорновик вправу 2 на с. 157.
Англійська мова, 5 клас
Виконати вправу 4 на с. 178 письмово у зошит. Вставлені слова підкреслити! 
Середа, 22 квітня 2020р.   4 клас
Літературне читання: Перевір свої досягнення  с. 154 Дати (усно) відповіді на питання.
Математика: розглянути, як виконано письмове множення у № 959. Виконати №№ 960 (у стовпчик), розв'язати задачу № 962.  (За бажанням №№958, 964).
Українська мова: "Розбір дієслова як частини мови". Виконати вправу 377
Англійська мова, 1 клас
Розділ 6. Тема: "Їжа." Урок 3 "Що на ланч?".
1.Вивчити нові слова:
rice   райс    
sausage   сосідж   (наголос на звук О)
soup   сууп   (наголос на перший звук У)
bread       бред
2.Вправа 5 на с.97:  Прочитай:
Me - мі
we - уі
he - хі
she - ші
Pete - піт
Pete can see me. - Піт кен сіі мі.
(Переклад: Піт може бачити мене.)
                                                              Англійська мова, 5 клас
Записати у словник нові слова (с. 185) і вивчити:
crossroad                   перехрестя
library                        бібліотека
square                        площа
traffic                          дорожній рух
traffic lights                світлофори   
train station               залізничний вокзал                                                    
modern                        сучасни                              
opposite                        навпроти
Читати та перекладати текст 5 на с. 185 (переклад записати у чорновику).
Вправу 6 на с. 186 виконати письмово у зошит (переписати речення і поряд у дужках вказати - істинне речення чи фальшиве).
Четвер, 23 квітня 2020р.   4 клас
Математика: порівняти записи письмового множення № 969, виконати множення у стовбчик № 970, розв'язати задачу № 971.
Українська мова: написати під диктовку вправу 319. Підкреслити дієслова двома лініями.
Літературне читання: Розділ 8. Світ дитинства в літературі. Прочитати сторінки 155-157. Вірші читати виразно, усно дати відповіді на питання на с. 157.
Англійська мова: Записати у словник нові слова (с. 160) з перекладом (переклад дивись с.196-197) та вивчити їх. Читати нові слова так:
arrive   /ерайв/
leave   /лі-ів/ протяжно звук і
platform  /плЕтфом/
information desk   /інфомейшн деск/
Читати та перекладати на чорновик вправу 2 с. 160-161 та написати в зошит вправу 3 с.162. В ній потрібно переписати речення та в дужках вказати істинні вони чи фальшиві (відповідно до змісту вправи 2).
                                                               Англійська мова, 5 клас
Записати у словник слова на с. 187. Прочитати та перекласти вправу 1 на с. 186-187 на чорновик. Письмово у зошит виконати вправу 2 на с. 188.
                         П'ятниця, 24 квітня 2020р.   4 клас
Природознавство: "Лісостеп". Завдання: прочитати с. 155-157, усно дати відповіді на 1-5 питання. У зошиті з друкованою основою позначити погодні умови сьогоднішнього дня та виконати завдання до с. 155-157м .
Математика: виконати №№ 972, 973, 975, 976.

Літературне читання: "А. Костецький. Спішу додому". Читати с. 158, дати відповіді на 1-2 питання в кінці твору.
Понеділок, 27 квітня 2020р.   4 клас

Літературне читання: "В. Сухомлинський. Не загубив, а знайшов".  - с. 159 - 160. Прочитати оповідання,  дати відповіді на питання.
Математика: "Ділення на двоцифрове число". Розглянути, як виконано вказане ділення у № 978, виконати № 979, задачу № 980, № 985.
Українська мова: с. 160 вправа 366. Виконати два завдання в кінці вправи (перша і друга крапки).
Англійська мова, 1 клас
Розділ 6. Тема: "Їжа." Урок 5 "Який сьогодні день?".
1.Вивчити нові слова. Це дні тижня. В Англії перший день тижня - неділя:
Sunday - сАнді
Monday - мАнді
Tuesday - т'Юзді
Wednesday - уЕнзді
Thursday - сьОзді
Friday - фрАйді
Saturday - сЕтеді
2.Вправа 5 на с.99:  Прочитай:
Jill - Джил                                                                                  
Bill - Біл                                                                        
sing - сін
swim - свім ......
Bill is six. His pig is big. - Біл із сікс. Хіз піг із біг.
(Переклад: Білу 6 років. Його свинка є велика.)
                 Вівторок, 28 квітня 2020р.   4 клас

Природознавство: тема "Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини?". Завдання: прочитати с. 158-159, усно дати відповіді на 1-5 питання. У зошиті з друкованою основою позначити погодні умови сьогоднішнього дня та виконати завдання до с. 158-159.
Математика: розглянути № 987 та виконати №№ 988. Розглянути, як виконано задачу № 991 на знаходження середнього арифметичного та розв'язати задачу № 992.
Англійська мова:  Записати у словник нові слова (с. 163) з перекладом (переклад дивись с.196-197) та вивчити їх. Читати нові слова так:
a ticket   /е тІкіт/  квиток
a passenger   /е пЕсіндже/  пасажир
a suitcase   /е сУткейс/  валіза
Прочитати та перекласти вправу 2 на с. 163. Письмово виконати вправу 3 на с. 164. Необхідно записати 6 речень, обравши 1 правильний варіант. Вставлену частину підкреслити. (Ця вправа до вправи 2).

                                                         Англійська мова, 5 клас
Виконати тематичну контрольну роботу:
Вправа 4а) та вправа 5а) с. 192.
Середа, 29 квітня 2020 р.      4 клас
Літературне читання: "В. Нестайко. Шурка і Шурко". Прочитати с.160-163, стисло переказати прочитане.
Математика: Виконати № 995 (у стовпчик), розглянути розв'язання задачі № 1000, розв'язати задачу № 1001.  
Українська мова: "Прислівник". Прочитати та розглянути усно вправу 378 та правило. Виконати вправу 379. Вивчити правило.
Англійська мова, 1 клас
Розділ 6. Тема: "Їжа." Урок 6 "Меню".
1.Повторити дні тижня. Повторити нові слова с. 90-96. Назвати предмети - вправа 2 і 3. 
2.Вправа 5 на с.101:  Прочитай:
I - ай 
Mike - Майк
ride - райд
bike - байк
mine - майн
five - файв
like - лайк
rice - райс
I like rice. Mike, let's ride a bike! - Ай лайк райс. Майк, летс райд е байк! (Я люблю рис. Майку, давай покатаємося на велосипеді!).
                                                       Англійська мова, 5 клас
Нова тема "Відкрий для себе Велику Британію!"
UK - United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland - Об'єднане Королівство Великої Британії і Північної Ірландії (скорочено UK).
Записати і вивчити нові слова на с. 196:
cross - хрест
kingdom - королівство
to unite - об'єднувати
to consist of - складатися з...
be situated - знаходитися
Читати та перекладати на чорновик вправу 5 на с.196, письмово у зошит вправа 6 с.197 (доповнити речення; вам допоможе в цьому вправа 5!).
Четвер, 30 квітня 2020р.   4 клас
Математика: с. 158-159, №№ 1003, 1005, 1006, 1011.
Українська мова: с. 170, вправа 386 (списати текст, добираючи з дужок прислівники. Позначити будову підкреслених прислівників. Не забудьте підкреслити дібрані прислівники!).
Літературне читання: дочитати до кінця твір "Шурка і Шурко", дати відповіді на питання в кінці .
Англійська мова: записати нові слова у словник і вивчити с.166-167. Читати так:
luggage - лАгідж
a ticket office - е тІкіт офіс
a timetable board - е тАйм тейбл бОод
a bus station - е бас стЕйшн
an airport - ен Еепоот
a seaport - е сІі поот
Письмово виконати вправу 2 на с. 166-167. Треба вставити слова з рамочки у текст діалогу. Не забудьте підкреслити дібрані слова!
Англійська мова, 5 клас
Тема: "Вживання PRESENT PERFECT TENSE". (Вживання Теперішнього доконаного часу").
Прочитати правило на с. 197, виконати вправу 1 с. 198 та вправу 2.
Понеділок, 4 травня 2020р.   4 клас

Літературне читання: "М. Чумарна. Казка про друга". Прочитати І частину казки - с. 166-168, дати відповіді на питання в кінці.
Математика: "Ділення багатоцифрових чисел на 2-цифрові з остачею. Розв'язування задач". с. 159-160, розв'язати №№ 1012, 1014, 1016, 1018.

Українська мова: Урок розвитку писемного мовлення. Удосконалення написаного тексту.
Прочитайте текст, розкриваючи дужки. Виберіть із запропонованих слів найбільш влучні, потрібні за змістом. Нагадую: уникайте повторень слів!
Як (чепурили, прибирали, наряджали) їжачка
Заклопотана їжачиха (кинула, полишила, пожбурила) хатні справи. (Мама, Їжачиха, вона) ледве встигла (схопити, впіймати, вчепитися) за вухо синочка. (Синочок, він, малюк) і гадки не мав (повертатися, завертати) додому. (Синочок, він, малюк) (хотів, бажав, прагнув) знову (дременути, утекти, кинутися, понестися) у ліс. 
- А який занехаяний! - промовила Їжачиха.
Вигляд у (малюка, синочка, нього) і справді був (неохайний, недбалий, неакуратний): мордочка (замурзана, брудна, засмальцьована), голочки (позлипалися, склеїлися). (Їжачиха, мама, вона) (набрала, зачерпнула, налила) води з Голубого озерця. (Їжачиха, вона, мама) (дістала, взяла) брусок суничного мила. (Їжачиха, мама, вона) (заходилася, почала, вирішила) купати синочка. (Їжачиха, мама, вона) (обережно, обачно) терла спинку жмутком пахучої соломи, (розгладжувала, розправляла) голочки.

Запишіть змінений текст. Підкресліть однією рискою дібрані слова. Перевірте написане.
Англійська мова, 1 клас
Розділ 6. Тема: "Їжа." Урок 7 "У кафе".
1.Повторити дні тижня.
2.Вправа 1 на с.102:  
pizza - пІце
cola - кЕуле
ice cream - айс крім
juice - джус
3.Вправа 3 на с.102:  Прочитай слова та речення зі звуком /о/:
Bob - Боб, Tom - Том, dog - дог, frog - фрог, ox - окс, fox - фокс, doll - долл, box - бокс.
A doll, a dog, a fox and a frog are in a box. - Е долл, е дог, е фокс енд е фрог ар ін е бокс. (Лялька, собака, лис і жабка є в коробці.)
4. Гра "Вкажи і скажи" - назвати зображені на малюнках предмети.
                       Вівторок, 5 травня 2020р.   4 клас

Природознавство: тема "Степ". Завдання: прочитати с. 160-162, усно дати відповіді на 1-4 питання. У зошиті з друкованою основою позначити погодні умови сьогоднішнього дня та виконати завдання до с. 160-162.

Математика: "Ділення іменованих чисел на 2-цифрові". с. 160-161, № 1022 - Прочитати пояснення, записати у зошит приклад 1376 : 16. Виконати №№ 1023, 1026, 1025.

Англійська мова: записати нові слова у словник і вивчити с.169. Читати так:
a tram - е трем
an underground - ен Андеграунд
a trolley-bus - е трОли бас
Читати і перекладати на чернетку вправу 2 на с. 169, вправа 3 на с. 170 - письмово у зошит записати 5 речень, вставивши один із запропонованих варіантів і підкреслити вставлене (відповідно до вправи 2!).
Словосполучення у рамочці на с. 170 бажано записати у словник теж. Це багатозначні дієслова (тобто, можуть перекладатися по-різному, дивлячись на яку тему розмова. У темі "Подорож" їх треба перекладати так: to take - сідати, to catch - спіймати, to miss - спізнитися. Наприклад, сідати у потяг, спіймати таксі, спізнитися на літак.
Англійська мова, 5 клас
Тема: "Вживання PRESENT PERFECT TENSE". (Вживання Теперішнього доконаного часу). Зв'язок з теперішнім часом. Утворення питальної форми".
Повторити правило на с. 197. Прочитати правило на с. 199 та виконати вправу 4 на с. 199, де потрібно поставити стверджувальні речення у питальну форму.

Середа, 6 травня 2020 р.      4 клас
Літературне читання: Продовження роботи над твором М. Чумарної "Казка про друга". с. 168-170, дочитати до кінця, відповісти на питання.
Математика: розглянути ділення, коли у частці дістаємо нуль десятків - №№ 1029, 1030. розв'язати задачу № 1027, № 1028, № 1031.
Українська мова: Контрольне списування. 
Потрібно списати текст та обов'язково(! )надіслати вчительці!
                Бути хорошими дітьми - означає не допустити, щоб старість батька й матері була отруєна твоїми поганими вчинками. Вмій відчути найважчі душевні муки матері й батька. Їхня хвороба - твоє горе. Їхні невдачі і неприємності на роботі - твоя біда. Вмій бути добрим у думках і почуттях. Бережи здоров'я батьків. Пам'ятай, що ранню старість і хвороби батькам приносить не тільки праця, втома, а й сердечні хвилювання, переживання, тривоги, прикрощі. Найбільше вражає батьків дитяча невдячність, байдужість сина чи доньки. Будьте гідними своїх батьків!
Англійська мова, 1 клас
Розділ 6. Тема: "Їжа." Урок 8 "Удома".
1.Вправа 1 на с.104. Розглянути малюнки. Прочитати нові слова, повторити їх назви зліва-направо, справа-наліво та вроздріб, вказуючи на них:
salad - сЕлед
chocolate - чОкелит
biscuit - бІскіт
jam - джем
2.Прочитати слова та речення зі звуком /еу/: Зверніть увагу,що на минулому уроці ми читали ту ж саму букву Оо, але в тих випадках вона читалася як /о/!
Hello - хелЕу, Rose - РЕуз, so-so - сЕу-сЕу, no - нЕу, home - хЕум, go - гЕу
Hello, Rose! I am so-so. - хелеу, РЕуз, ай ем сЕу-сЕу.  (Привіт, Роуз! Я почуваюсь нормально (так собі))
3.Вправи 2 та 4 - вказати та назвати предмети.
Англійська мова, 5 клас
Тема: "Звичаї та традиції Великої Британії".
Записати у словник та вивчити нові слова с. 204.
Вправа 3 на с. 205 - прочитати та перекласти на чорновик текст, письмово у зошиті дати відповіді на 4 питання після тексту. 
Четвер, 7 травня 2020р.   4 клас
Математика: с. 162, розглянути № 1036, в якому пояснюється, чому в другому розряді частки дістаємо нуль десятків та № 1038. Розв'язати приклади №№ 1035, 1037 (з перевіркою!), 1039.
Українська мова: "Прислівники, близькі і протилежні за значенням. Поширення речень прислівниками". с. 172, виконати  вправи 391, 395.
   
Літературне читання: Контрольна робота №6
Навичка читання мовчки (письмово). Дитина має двічі мовчки прочитати цей текст і тоді виконати письмово у зошиті завдання. Можна виконати у зошиті з укрмови.
Неслухняний м'ячик
   Усякі бувають м'ячики: і хороші, і погані. тільки великим дітям чомусь попадаються завжди хороші, а малим - неодмінно погані, пустотливі. Важко з таким пустотливим м'ячиком гратися: завжди він намагається кудись закотитися чи зробити якусь шкоду. 
  Був такий неслухняний м'ячик і в Людочки. Тільки підкинеш - а він тікати. Біжить за ним Людочка, біжить за ним тато і ледве-ледве спіймають його десь у канавці. 
   І не тільки в саду він такий - вдома теж любить попустувати. То стрибне на буфет, то на стіл.     А недавно таке було. Взяла Людочка м'ячик і почала з ним гратися в кімнаті. Спершу він добре стрибав, невисоко. А потім розпустився і почав стрибати то на ліжко, то на комод, то на стіл. І раптом як скочить на підвіконня, а чашка з молоком - день! - і розбилась. 
   Людочка швиденько схопила ганчірку й заходилась витирати, та не встигла - до кімнати увійшла мама.
 -Це що таке?Чому молоко на підлозі і чашка розбита? - спитала вона. 
 -Це не я, мамочко, це м'ячик розбив, - відповіла Людочка.
 -Де ж він?
 -Він тебе злякався і втік під ліжко.
 -Який він неслухняний у тебе. Ну я ж йому!..
 -Мамусю, не треба його ставити у куток. Він ненавмисне. Мама заглянула під ліжко, дістала м'ячик і, не довго думаючи, покотила його в куток. 
 -А ти, -сказала вона доні, - дивись не підходь до нього.
    Як жаліла Людочка бідного м'ячика! Він лежав у кутку сам і, напевне, гірко-гірко плакав. Людочка все поглядала на нього, і так їй хотілося взяти його в руки, пожаліти, але мама нікуди не виходила з кімнати.
    Раз у раз Людочка підходила до мами і запитувала:
-Вже можна?
-Ні, - сердито відповіла мама. Потім Людочка не витримала і сказала:
-Мамусю, це ми разом розбили чашку...
-Так чому ж ти одразу не сказала мені про це?
     Людочка, опустивши очі додолу, потупцялася на місці: 
-Я думала, що йому все одно...
      Мама з докором похитала головою:
-Не можна свою провину звалювати на іншого. Треба завжди говорити правду. Ну, а за те, що ти сказала правду, на цей раз прощаю.
   Ох і весело ж підстрибував м'ячик! Потім ударився об підлогу і знову підскочив. І скільки він не стрибав, крім Людочкиних рук, він нікуди більше не потрапляв.
Завдання до тексту
1.Як звали головну героїню твору?
А Лідочка
Б Ніночка
В Людочка
2.Яким був м'ячик Людочки?
А красивим
Б неслухняним
В великим
3.Що любив робити м'ячик удома?
А пустувати
Б лежати під ліжком
В стрибати в руки дівчинки
4.Чому дівчинка не зізналася, що розбила чашку?
А бо подумала, що м'ячику за неслухняність нічого небуде
Б бо вирішила, що мама ні про що не дізнається
В бо побоялася, що мама буде її сварити
5.Поясни значення вислову м'ячик розпустився.
6.Визнач і запиши основну думку твору.
Англійська мова: записати нові слова у словник і вивчити с.172. Читати так:
journey - джЕні
voyage - вОідж
to board - бОод
beforehand - бефОхенд  
an air hostess - ен Ее хеустіс     
Письмово у зошит перекласти 1-ий абзац вправи 5 на с. 171 

Увага! Важливе повідомлення! 

З 7 травня завдання з дистанційного навчання для учнів 1 та 5 класів буде розміщено на окремій сторінці мого блогу.

                   П'ятниця, 8 травня 2020р.   4 клас
Природознавство: Самостійна робота. Тема "Природа України".
1.На якому материку розташована Україна?
А Африка
Б Євразія
В Австралія
2.Яка природна зона займає північну частину України?
А зона лісостепу
Б зона мішаних лісів
В зона степів
3.Як називають гірські луки на вершинах Карпат?
А полонини
Б рівнини
В яйли
4.Як називаються:
А безлісі рівнини, що вкриті щільною трав'янистою рослинністю -?
Б листяні багатоярусні ліси, що ростуть на чорноземних і сірих лісових грунтах - ?
В рівнинна місцевість, що вкрита трав'янистою рослинністю - ?
5.Які рослини і тварини є в Карпатах?
6.Які корисні копалини добувають у Кримських горах?
7.Запиши назви заповідників у Кримських горах.

Математика: виконати (самостійно і усно!) Контрольну роботу з усних обчислень:
(Батьки можуть диктувати завдання.)
1.До якого числа потрібно додати 2, щоб отримати число 15000?
2.Збільш число 230 на 4 сотні.
3.Обчисли суму чисел 580 і 320.
4.Обчисли 5/8 від числа 6400.
5.Збільш число 569 у 1000 разів.
6.1/4 частина задуманого числа складає 40. Яке число задумали?
7.Обчисли частку чисел 8000 і 50.
8.Скільки міліметрів у 5 дм і 7 см?
9.Скільки хвилин у 360 секундах?
10.Є квадрат зі стороною 6 см. Чому дорівнює його площа?
11.Маса одного кроля 2 кг, а маса другого кроля 4 кг. Знайди середню масу цих кролів.
12.Відстань від міста до села - 30 км. За скільки годин пішохід подолає цю відстань, якщо його швидкість - 6 км/год?
Літературне читання: с. 171 прочитати статтю В. Нестайка "Із сміхом треба бути обережним".
                                           Вівторок, 12 травня 2020р.   4 клас

Природознавство  Самостійна робота з теми "Водойми України".
1.Познач, до якої групи водойм  належать канали, водосховища ,ставки.                  1б.
а) природні водойми;              б) штучні водойми;                         в) підземні води;
2.  Позначте пропущене слово.                                                                                           1б
На місці осушених ……… вирощують добрі врожаї.
а)озер       б)річок                  в)боліт
3. Як називається місце, де річка впадає в іншу водойму. Позначте правильну          1б.   
  відповідь.
            а)гирло                                             б)  витік                                     в) русло
4.Запиши по дві   назви до кожного стовпчика.                                                                2б.
Річки України                 Озера України            Моря,що омивають береги України
___________                       ____________              _______________
______________                 ______________          ________________
________________            _________________     ____________________

5.З’єднай назву водойми з її характеристикою.                                                                2б.
  Водосховища*               *    штучні водойми,подібні до озер;       
  Ставки          *                * штучні ріки створені людиною;
   канали          *               *   великі штучні моря,створені на річках
                               
 6.Доповни до висловлювань   необхідні слова та запиши.                                              2б
  Місце, де річка бере початок, це -____________. У річку зазвичай впадають інші річки,це її
______________. Заглиблення, по якому тече річка, називається_________________. Місце, де річка впадає у іншу водойму-_______________.

 7.Доведи,що забруднення водойм є небезпечним для життя організмів і які методи  потрібно робити для їх захисту.                                                                                                                           3б
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Математика: с. 162-163, розглянути № 1044, виконати № 1045, № 1042.
Англійська мова: записати нові слова у словник і вивчити с.174, вправа 1. Читати так:
tour - туе
tourist - тУеріст
sight - сайт
sightseeing - сАйт сіін
royal - рОіел
Читати з перекладом вправу 1, записати у зошит вправу 2 на с. 176. Підкреслити вставлені слова!
Середа, 13 травня 2020 р.      4 клас
Літературне читання: Урок позакласного читання на тему: "Майстер веселого цеху - Грицько Бойко". Знайти в Інтернеті і прочитати кілька творів письменника, усно проаналізувати твори (назва, автор, герої, тема, основна думка).



Математика: с. 163-164, розглянути № 1051 про те, як ділили іменовані числа при розв'язанні задачі.  Виконати №№ 1052, 1058.

Українська мова: Підсумкова контрольна робота за рік.  
Потрібно виконати та обов'язково(! )надіслати вчительці!
1. Спиши текст, розкриваючи дужки й вставляючи пропущені букви.
                     (За)в(е / и)рхові(т / тт)ям д(е / и)рев (с / з)ховалося сонце. Прохолодно й волого (у)лісі. Чути, як дихає, ож(е / и)ває з(е / и)мля. Пахне в(е /и)сняними брун(ь)ками і відталою теплою з(е / и)млею.
                      Ось ворухнувся (на)з(е /и)млі торішн(і / и)й мокр(і / и)й л(е / и)сточок. Під ним виткнулась (із)з(е / и)млі з(е / и)лена стрілка молодої трави. Багато звуків у в(е / и)чірн(ь)ому лісі. Співают(ь) солов(')ї. (На)в(е / и)рхівці в(е / и)сокого дуба туркоче дикий голуб.

2.Випиши з тексту 3 слова з ненаголошеними голосними в корені й добери до них перевірні слова. Виділи корінь.  
3.Визнач відмінок іменників у виділеному реченні.
4.Випиши з другого абзацу тексту 3 словосполучення іменників з прикметниками. Визнач їх рід і відмінок.
5.В останньому реченні поданого тексту встанови зв'язок між словами за допомогою запитань. Випиши їх.
6.Склади 2-3 речення про те, які ще звуки можна почути у весняному лісі.                                                                                                                                                                                                                                                             Четвер, 14 травня 2020р.   4 клас
Математика: с. 165, розв'язати задачу № 1058 та приклади № 1060. Повторити всі математичні правила та закони за 4 клас, табличне множення, знаходження периметра, площі та інше що кому потрібно додатково індивідуально. У п'ятницю - підсумкова контрольна робота за 4 клас. Всім написати і здати.
Українська мова: "Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками".  Виконати письмово вправу 401 на с. 175.
                                                                                                                                                

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Англійська мова: підсумкова контрольна робота за 4 клас. 
1.Переклади на українську мову:
a bridge -
opposite -
play snowballs -
a farmhouse -
luggage -
by train -
2.Переклади на англійську мову:
пустеля -
полярний ведмідь -
турист -
прибувати -
вулиця -
повернути ліворуч -
3.Переклади текст на українську мову:
Kyiv
Kyiv is the capital of Ukraine. There is a river in Kyiv. It's called the Dnieper. Kyiv is green. There are many parks in the city. The main street of the city is Khreshchatyk. Many people visit Kyiv every day.
                        П'ятниця, 15 травня 2020р.   4 клас
Природознавство: "Гори. Карпати. Кримські гори". С. 165 - 168. Прочитати матеріал,  усно дати відповіді на 1-4 питання. У зошиті з друкованою основою позначити погодні умови сьогоднішнього дня та виконати завдання до с. 165-168.




Математика: Підсумкова контрольна робота за 4 клас.

Підсумкова контрольна робота з математики
І варіант
1. Розв’яжи задачу.
Асфальтованою дорогою автомобіль їхав 5 годин зі швидкістю 76 км/год, ґрунтовою дорогою – 3 години зі швидкістю 48 км/год. Яку відстань подолав автомобіль?

2. Знайди значення виразів
14 594 + (12 003 – 294 735 : 35)   
          18 685 + (14 100 – 651 963 : 73)
3. Порівняй числа та величини

   4        7      
   7   і    9

576 см 4 мм   і   56 дм 4 мм

4. Виконай перетворення величин
420 с = … хв
32 ц 4кг = … кг

                  3                      
5. Знайди 8  від числа 33 208.

6. Накресли прямокутник, площа якого 21 см²,
а ширина 3 см. Знайди периметр прямокутника.

7. Розв'яжи рівняння

х + 27 506 = 121 900
Понеділок, 18 травня 2020р.   4 клас

Літературне читання: "Г. Чубач.  Найрідніші голоси. С. Жупанин. Намалюю вітер. Л. Костенко. Якщо не можеш вітер змалювати...".

с. 175 - 176    Виразне читання віршів, дати усні відповіді на питання. За бажанням - намалювати свою родину або зобразити вітер.
Математика: "Ознайомлення із письмовим діленням на 3-цифрове число".
с. 167 - 168   Розглянути, як треба ділити  на 3-цифрове число - № 1087
Виконати №№ 1088, 1090.
Українська мова: "Спостереження за роллю прислівників у тексті".

с. 177   Виконати творчу вправу № 404.

                                                                                    
 Вівторок, 19 травня 2020р.   4 клас

Природознавство 
Комбінована контрольна робота
ТЕМА. Природа материків і океанів.
Варіант 1

1.Більшу частину Землі займають материки.(1б.)



               Так                                    ні

2. Обери й познач .(1б.)
Який материк найспекотливіший на планеті?
А Австралія;      Б Південна Америка;    В  Африка.

3. Доповни речення. (1б.)
  Найбільша пустеля у світі - ______________________________________.

4. Устав пропущені слова .(1б.)
     Найдовша річка на Землі - __________________, знаходиться в ____________, впадає в _____________________ море.

5. Підкресли назви материків. (1б.)
Африка, Україна, Австралія, Північна Америка, Євразія,  Антарктида,
Індійський, Південна Америка.

6. Допиши речення. (1б.)
   Найхолодніший, найвищий материк, укритий потужним льодовим панциром, це - _____________________. Через суворі природні умови її ніколи не __________________________________________________.

7. Зорієнтуйся і викресли «зайве»( (1б.)
      Кожна держава має свої кордони, назву, материк, столицю.

8.З’єднай у пари. (1б.)
На яких материках розміщені?
Степи                               Африка
Савани                             Південна Америка
Прерії                               Євразія









1.     Познач на карті півкуль материки(2б.)
1 – Африка; 2 – Північна Америка, 3 – Австралія, 4 – Південна Америка
5 – Євразія; 6 – Антарктида.

2.     Склади зв’язну розповідь на тему “Чим Австралія відрізняється від інших материків.»(2б.)
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Комбінована контрольна робота 
ТЕМА. Природа материків і океанів.
Варіант 2

1.Материк Африка знаходиться в західній півкулі (1б.)



                       Так                                    ні

2. Обери й познач.( 1б.)
Який материк омивається всіма океанами?
              А Австралія;          Б  Африка;      В Євразія

3. Доповни речення. (1б.)
    Єдиний материк на Землі, який через суворі природні умови ніколи не населяли люди. - ________________________________________.

4. Устав пропущені слова.  (1б.)
   Найвищий водоспад на Землі - ______________________________
Знаходиться в ______________________________________________.

5.Підкресли назви материків, які розташовані в східній півкулі Землі. (1б.)
Африка, Північна Америка, Австралія, Євразія, Антарктида, Південна Америка .

6. Допиши речення.(1б.)
 Ця держава займає увесь материк ________________________, її столиця – Канберра. Корінний народ - ___________________________, належить до ____________________________ раси.

7.Зорієнтуйся і викресли «зайве»(1б.)
Лінія екватора проходить через такі материки: Австралію, Антарктиду, Африку, Євразію, Північну Америку, Південну Америку.

8.З’єднай у пари.(1б.)
На яких материках водяться?

Африка
Евкаліпт, кенгуру, страус
        
Баобаб, лев, жирафа, буйвол
Австралія


Антарктида

Пінгвіни, тюлені, поморники



9. Познач на карті півкуль материки (2б.)

1 – Австралія; 2 – Південна Америка, 3 – Євразія, 4 – Північна Америка
5       –Африка; 6 – Антарктида.


10.Який материк ти мрієш відвідати. Напиши чому?
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Математика: с. 165-166   №№ 1063, 1064, 1065, задача № 1066.
Англійська мова: Аудіювання
LIZ AND SAMMY

    Liz has got a little grey kitten. Her name is Sammy. Sammy is a very nice and funny and Liz loves her kitten very much.
    Liz has got many toys: dolls, balls, monkeys, elephants, crocodiles, tigers, cats and dogs. Sammy likes to play with the toys. She likes to play hide-and-seek, too.
    One day Liz comes home, but she doesn’t see Sammy. Sammy is not near the table, she is not on the chair, she is not in the box. Sammy is under the sofa. She wants to play hide-and-seek with Liz.
    It’s fun to play hide-and-seek but Luz doesn’t want to play this game. She gives Sammy a little yellow ball to play with. It’s fun to play the ball, too.

    І. Відміть правильну відповідь.
       1. Liz has got …
           a) a puppy
           b) a kitten
           c) a cat
       2. Sammy is …
           a) white
           b) black and white
           c) grey
       3. Liz has got many …
           a) toys
           b) boxes
           c) friends
       4. Sammy likes to play …
           a) leap-frog
           b) tag
           c) hide-and-seek
       5. One day Liz comes home, but she doesn’t see …
           a) her ball
           b) Sammy
           c) her doll
       6. Sammy is …
           a) under the sofa
           b) in the box
           c) near the table
       7. Liz doesn’t want to play …
           a) with a ball
           b) hide-and-seek
           c) hopscotch
       8. She gives Sammy …
           a) a ball
           b) a doll
           c) a monkey
    II. Відміть твердження, які відповідають змісту оповідання, знаком ”+”, які не відповідають змісту оповідання, знаком “ - ”.
1.     Liz has got a little black kitten.
2.     Sammy is very nice and funny.
3.     Liz loves Sammy very much.
4.     Liz hasn’t got many toys.
5.     Sammy doesn’t like to play with the toys.
6.     Sammy likes to play hide-and-seek.
7.     One day Liz comes home, but she doesn’t see Sammy.
8.     Sammy is in the box.
9.     Sammy is under the sofa.
10.                  She gives Sammy a ball to play with.
    III. Знайди правильний варіант закінчення наступних речень.
       1. Liz has got a little …                                                toys.
       2. Her name is …                                                          the box.
       3. Sammy is very nice and …                                       Sammy.
       4. Liz has got many …                                                  hide-and-seek.
5. Sammy likes to play …                                             ball.
6. One day Liz comes home, but she doesn’t see …    funny.
7. Sammy is not near the table, she is not on the
    chair, she is not in …                                                 Liz.
8. Sammy is under …                                                    grey kitten.
9. She wants to play hide-and-seek with …                  a little yellow ball.
10. Liz doesn’t want …                                                 the sofa.
11. She gives Sammy …                                               her kitten.
12. It’s fun to play with …                                            to play hide-and-seek.

Середа, 20 травня 2020 р.      4 клас
Літературне читання: О. Єфімов. Тут усе є... Е. Саталкіна. Кожний знає своє діло.
с.177 - 178, прочитати оповідання та дати відповіді на 1-5 питання. Вірш - доповнити рядками, що римуються.
Математика: Повторення вивченого матеріалу.

с. 166, №№ 1067, 1068.
Українська мова: Урок розвитку писемного мовлення. Складання привітання до Дня матері.
Скласти та написати привітання.
Основи здоров'я: тема: "Здоров'я - всьому голова!"
Переглянути відео:


Четвер, 21 травня 2020 р.

Математика: "Повторення. Величини. Метрична система мір".
Ознайомитися зі статтею у підручнику (с. 172 - 173). Продовжити закріплення вивченого у 4 класі матеріалу, виконуючи номери на свій вибір зі сторінок 166-171. 
Переглянути відео матеріал на цю тему.

Українська мова: "Перевірна робота. Мовна тема "Дієслово. Прислівник".
Написати невеличкий тест на перевірку знань по цим темам.
Увага! Написати треба лише свій варіант! (Відповідно до того, який варіант дитина писала у класі. Діти знають, який варіант вони писали.). 
Варіант 1

1. Початковою формою дієслова є: (1 бал)
А) теперішній час;
Б) неозначена форма;
В) число.
2. У реченні прислівники виконують роль: (1 бал)
А) підмета;
Б) присудка;
В) другорядного члена.
3. Вибери групу слів, яку складаються тільки прислівники: (1 бал)
А) веселий, ясно, ніжний:
Б) дружно, весело, щиро;
В) сміливий, слово, чудовий.
4. У якому рядку записані дієслова тільки минулого часу? (1 бал)
А) Читає, біжить, сказав;
Б) напише, мріє, перегорнув;
В) чекала, стихло, мандрувала.
5. Добери до прислівників антоніми. (1 бал)
Ліворуч -
Високо -
Вчора -
Ззаду –
 6. Від поданих іменників утвори дієслова в неозначеній формі дієслова:   (1 бал)
Догляд -                                          
Хвороба  -
Стрибок  -  
7. Постав дієслова  в  2 особу однини : (2 бали)                                                       
Косити -                                             
Збирати  -                                                    
Ловити  -          
Читати –
Писати -
                                      
8.  Закінчи речення, добираючи однорідні прислівники. (2 бали)
Читати вірш необхідно ______________, ____________, _________________,  _______________.
Свою думку треба висловлювати _______________, ________________ , ________________ .
9. Зміни текст так, щоб події відбувалися в минулому часі. (2 бали)
Біля моєї хати цвітуть мальви. Вузенька стежка біжить до криниці.  Там росте калина, шумить молоденька тополя. За хатою цвітуть вишні  і  яблуні.
Варіант 2
1. Прислівник – це…(1 бал)
А) незмінна частина мови;
Б) змінна частина мови;
В) граматична основа речення.
2. У реченні дієслово найчастіше буває: (1 бал)
А) підметом;
Б) присудком;
В) другорядним членом.
3. Дієслова минулого часу змінюються за: (1 бал)
А) особами і числами;
Б) особами і родами;
В) особами, числами і родами.
4. У реченні прислівники найчастіше зв’язані з: (1 бал)
А) іменниками;
Б) прикметниками;
В) дієсловами.
5. Від поданих іменників утвори дієслова в неозначеній формі дієслова:   (1 бал)
Малюнок -                                        
Зустріч -                                                         
Дружба – 
6. До поданих прислівників добери близькі за значенням. (1 бал)
Холодно -
Радісно -
Швидко -
Гарно -

7. Постав дієслова в 3 особу однини:                             (2 бали)
 Косити -                                             
Збирати  -                                                        
Ловити  -                                                  
Читати –
Писати -
                                                 
8.  Закінчи речення, добираючи однорідні прислівники. (2 бали)
Розмовляти по телефону потрібно ___________, ____________ , ______________, __________________.
Писати в зошиті треба ______________, __________________ , __________________ .
9. Зміни текст так, щоб події відбувалися в теперішньому часі. (2 бали)
Весна співала навкруги, бриніла ніжним вітерцем. Усе в лісі раділ о,  а береза плакала.  Берези, з яких брали багато соку, засихали і швидко гинули.
П'ятниця, 22 травня 2020 р.
Природознавство: Віртуальна екскурсія "Рельєф, водойми, рослинний і тваринний світ, грунти рідного краю".
Переглянути відеоматеріал:



Дізнатись більше про природу Кіровоградської області та Маловисківського району - з мережі Інтернет, Вікіпедії. 
Завдання для літніх спостережень: звернути увагу на грунти рідного села, продовжувати спостереження за погодніми умовами, рослинним та тваринним світом, працею людей навесні та влітку.
Математика: "Повторення вивченого матеріалу. Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці."
с. 174 - 175, ознайомитись зі статтею "Додавання та віднімання". Продовжити закріплення вивченого у 4 класі матеріалу, виконуючи номери на свій вибір зі сторінок 166-171. 
Літературне читання: 
Підсумкова контрольна робота 


ХИТРА ЛИСИЦЯ 
(За Гнатом Майстренком)
  Блукали ми якось із лісником і Павликом по берегу озера й натрапили на лисячий слід. Його чітко було видно на піску.
— Мабуть, лиска приходила воду пити, — сказав Павлик.
— Ні, не воду вона приходила пити, — заперечив лісник. — Ти придивись пильніше: занадто вже обережно ступала вона ось тут, при самій воді. Лисиця рибалити сюди приходить, коли не вполює собі здобичі в лісі чи в степу.
— Як же вона ловить рибу? — спитав Пав лик, украй здивований.
  Лісник пообіцяв показати.
  І ось одного разу, натрапивши на свіжі сліди, що вели до озера, ми підкралися до прибережних кущів.
   Того дня лисиці, мабуть, не таланило на полюванні, от вона й вирішила спробувати щастя в риболовлі. Підійшла до озера, трохи постояла. Потім нечутно забрела у воду і завмерла, мов закам'яніла. Та вже наступної миті блискавично вдарила лапою і вихопила з води сріблясту рибку. Проковтнувши здобич, руда хитрунка знову завмерла.
   Довго спостерігали ми за лисицею. А вона так захопилася риболовлею, що, здавалося, забула про все на світі.
   Тим часом на небокраї з'явилися темні хмари. Повіяв холодний вітерець, зашуміли кущі. По воді побігли брижі*, заважаючи риболовлі. Лисиця, петляючи, аби заплутати свої сліди, побігла до лісу.
  Ми вирішили поглянути, де її лігво, і покрадьки подалися слідом.
  Ось вона вже піднялася на вершину пагорбка, ось шугнула в глибоку балку.
  Ми теж спустилися вниз, обнишпорили всі кущі, та лисячої нори ніде не знайшли.
  Що за дивина? Ніби руда крізь землю провалилася.
  Через кілька днів ми втрьох знову навідалися на те саме місце. І знов побачили лисицю. Та як не намагалися простежити, куди ж вона сховається, лисиця й цього разу зникла безслідно.
— Це нам, видно, найхитріша попалася, — пожартував лісник.
   Та ось випав перший сніжок. Ми йшли понад озером і натрапили там на заплутані лисячі сліди. Тихенько прокралися на берег: лисиця, як і того разу, стояла у воді — рибалила.
   Руда зразу ж помітила нас і чимдуж кинулася до балки. Еге, тепер на снігу вже так просто від нас не сховаєшся!
   Сліди обривалися коло двох розлогих ялин, що стояли на схилі балки. Восени ми багато разів проходили повз них, та лисячої нори не бачили.
   Геть здивовані, ми зупинилися: сліди кінчаються, а нори не видно. Де ж руда?
Навшпиньки обійшли ялини. Я — одну, лісник із Павликом — другу.
   І раптом лісник поманив мене пальцем і кивнув на нижні лапаті віти похиленої ялини, що майже стелилися по землі. На снігу, що густо припушив віти, виднілися лисячі сліди.
  Ми разом підвели голови і так стояли довгенько, приголомшені: на зламаній верхівці ялини чорніло велике старе лелече гніздо, а з нього визирав кінчик рудого хвоста!..
   Хто знає, скільки б вона нас дурила, коли б не випав перший сніг.  
*Брижі — дрібні хвильки.
 Виконай завдання.
1.У  якому розділі книжки можна помістити прочитаний твір?
А) «Зачарувала все зима»
Б) «Цікаві розповіді про братів наших менших»
В) «Світ пригод і захоплень твоїх ровесників»
 2.Що дуже здивувало Павлика?
А) що лисиця вміє ловити рибу
Б) що лисиця приходила до озера воду  пити
В) що лісник уміє розпізнавати сліди тварин
 3.Як по-іншому автор називає лисицю у творі? Запиши.

Лисиця, _____________________________________________
 4.Віднови послідовність подій у творі. Пронумеруй рядки.
 __ Ось випав перший сніжок.
__ Лисиця рибалить.
__ Прогулянка по берегу озера.
__ Спроби знайти лігво лисиці.
__ Лисиця сховалась у старе лелече гніздо.
__ Розповідь та обіцянка лісника.
 5.Визнач, цей твір – оповідання чи літературна казка. Доведи свою думку. Запиши. (4 – 5 речень)
Понеділок, 25 травня 2020р.   4 клас

Літературне читання: "В. Рутківський. Як складають вірші".

с. 179 - 183, прочитати твір, усно дати відповіді на 1-3 питання. 
До яких рядків, що склали Костя з Ганнусею, ви б могли придумати свій варіант? Спробуйте! 
Математика: " Повторення. Множення. Закони множення".

с. 175, ознайомитись зі статтею "Множення". Продовжити закріплення вивченого у 4 класі матеріалу, виконуючи номери на свій вибір зі сторінок 166-171. 
Українська мова: "Вибір із поданих прислівників тих, які найбільше відповідають меті та типу висловлювання. Уживання прислівників під час побудови текстів".
с. 174, вправа 397 - прочитати текст, розкриваючи дужки. Дібрати із дужок найбільш влучні прислівники.

Музика: Повторення вивчених у 4 класі пісень.
                                                                                                                 Вівторок, 26 травня 2020р.   4 клас

Природознавство: Навчальний проєкт "Добра справа для природи".
 
Завдання: порадитися із батьками, яку добру справу для природи можеш зробити ти сьогодні? А, можливо, ти зробиш це своїм обов'язком - завжди берегти, любити і охороняти свою природу?!
Математика: "Повторення вивченого. Ділення".
с. 176, ознайомитись зі статтею "Ділення". Продовжити закріплення вивченого у 4 класі матеріалу, виконуючи номери на свій вибір зі сторінок 166-171. 
Англійська мова: "Я люблю подорожувати морем".
с. 187, вправа 3 - прочитайте текст та скажіть, які із тверджень, поданих нижче, істинні, а які - хибні?
Середа, 27 травня 2020 р.      4 клас
Літературне читання: "М. Сингаївський. Дощ із краплі починається". Ознайомитися із твором "Дощ із краплі починається" (с. 184), дати відповіді (усно) на питання 1-3, виконати 4 завдання - вивчити вірш напам'ять. Переглянути відеоматеріал:
Математика: "Повторення матеріалу та узагальнення математичних знань учнів".


Виконати №№ 1101-1105 с. 170.
Українська мова: "Повторення. Що ми знаємо про текст, речення, слово". 
с. 180-181, виконати тестові завдання вправи 412 та вправу 413.
Четвер, 28 травня   2020 р   
Математика: "Повторення матеріалу та узагальнення математичних знань учнів".
Виконати №№ 1106-1110 с. 170.
Українська мова: "Повторення. Що ми знаємо про іменник і прикметник".
с. 181-182, виконати тестові завдання вправи 414, вправу 415. Переглянути відео.

Літературне читання: "Позакласне читання. Світ дитинства у творах В. Нестайка".


Англійська мова: "Узагальнення вивченого матеріалу".
с. 188-189, прочитати текст вправи 5 про аеропорт Хітроу (назва аеропорту в Лондоні), записати у словник нові слова та виконати письмово вправу 6 на с. 189, в якій потрібно вибрати правильні слова з дужок.

П'ятниця, 29 травня   2020 р  
Природознавство: "Узагальнення та систематизація знань учнів".
с. 173, перевір свої досягнення: що ти знаєш про природу України?
Переглянути відео про заповідні місця України.

Математика: "Повторення матеріалу та узагальнення математичних знань учнів".
Виконати №№ 1111-1114 с. 170. 
Літературне читання: "Узагальнюючий урок".
с. 185, перевір свої досягнення з предмету.







  






1 комментарий: